Noutati

An școlar 2022-2023

Selecție stagiari VET

REZULTATE CONCURS SELECŢIE GRUP ȚINTĂ Proiect ERASMUS+ Anul 2022 – 2023

Înainte de contestaţii descarcă

Subiect + barem TIC descarca

Subiect + barem Specialitate descarca

Subiect + barem Engleza descarca

Bibliografie TIC descarcă

Bibliografie Specialitate descarcă

Bibliografie Engleza descarcă

Raport privind starea invatamantului la nivelul Liceului Tehnologic Sebes in anul 2021-2022

starea_invatamantului

 


An școlar 2021-2022

Înștiințare CJ naveta

Cerere naveta

GHID pentru începerea cursurilor în anul școlar 2020-2021

Au fost publicate ghidurile privind organizarea și desfășurarea activităților în cadrul unităților de învățământ

 

Au fost publicate ghidurile privind organizarea și desfășurarea activităților în cadrul unităților de învățământ

Ministerul Educației și Cercetării a publicat pe site-ul educatiacontinua.edu.ro ghidurile privind organizarea și desfășurarea activităților în cadrul unităților de învățământ pentru anul școlar/universitar 2020-2021, în contextul epidemiei de COVID-19.

Ghidurile au fost concepute pentru toate nivelurile de învățământ, prin raportare la particularitățile fiecăruia în parte: învățământ preșcolar, învățământ primar, gimnazial și liceal, învățământ vocațional, învățământul special, respectiv învățământ profesional și tehnic.

Prin aceste ghiduri Ministerul Educației și Cercetării vine în sprijinul decidenților de la nivel local/județean și al cadrelor didactice, în vederea planificării deschiderii anului școlar 2020-2021 în condiții de siguranță pentru toți preșcolarii, elevii și pentru întregul personal al unităților de învățământ.

În același timp, ghidurile propun repere pentru crearea, în unitățile de învățământ preuniversitar, a unui mediu sigur și favorizant pentru învățare relevantă și oferă modalități de colaborare la nivelul comunității locale, pentru a găsi soluții dinamice de lucru în acord cu provocările contextului pandemic. Materialele prevăd recomandări de selectare și organizare a scenariilor, de aplicare a acestora, precum și de organizare a orarului.

Fiecare scenariu posibil este prezentat din perspectiva măsurilor necesare și a impactului asupra curriculumului, a resurselor, a orarului, a evaluării, a modului de colaborare în echipa pedagogică, a interacțiunii cu profesorii, cu elevii și părinții și măsuri destinate siguranței sanitare.

Vă invităm să le parcurgeți aici:

Precizăm că recomandările incluse în cuprinsul acestor documente de lucru vizează modalități de abordare a activității cu preșcolarii și elevii, în contextul epidemiei de COVID-19, respectând măsurile de siguranță specifice celor trei scenarii. De asemenea, acestea au fost formulate în raport cu particularitățile de vârstă ale elevilor, cu obiectivele activității educaționale și elementele de curriculum specifice fiecărui nivel.

REZULTATE ÎNSCRIERE 2020 -2021 GPP2