Proiecte si realizari

SChOOL GAMES Digital Game based Approach to Education

Eveniment multiplicare proiect SChOOL GAMES Digital Game based Approach to Education

In data de 21.04.2023, la Sala de Evenimente Leul de Aur a avut loc evenimentul de multiplicare E4 al proiectului Erasmus + „SChOOL GAMES-Digital Game based Approach to education” ID 2020-1-SK01-KA226-SCH-094386, cu durata de implementare 1.06.2021-31.05.2023. La eveniment au participat reprezentanti ai autoritatilor locale – domnul primar al Mun. Sebes Dorin Nistor, domnul viceprimar al Mun. Sebes Dorin Albu, reprezentanti ai Inspectoratului Scolar Judetean Alba – doamnele Alina Miron, Mihaela Mateescu si Ana Filip-Bucalae, directorii unitatilor scolare din Sebes, profesori de istorie, geografie si biologie, elevi, reprezentanti ai parintilor si ONG-uri. Au fost prezentate produsele intelectuale realizate in cadrul acestui proiect:

IO 1 Studiul de cercetare,

IO 2 Jocul digital de biologie Cells in Action,

IO 3 Jocul digital de geogragie GeoLand,

IO4 Jocul digital de istorie Agent Montan ,

IO 5 Pachetul metodologic si IO5 Platforma de educatie deschisa.

Elevii liceului nostru au organizat workshopuri, invatand participantii metodologia utilizarii jocurilor didactice.

 

Mobilitate transnationala la Liceul Tehnologic Sebeș

In perioada 7-8.09.2022, la Liceul Tehnologic Sebeș s-a derulat întâlnirea de lucru din cadrul proiectului Erasmus+ „SChOOL GAMES- Digital Game-based Approach to Education” ID 2020-1-SK01-KA226-SCH-094386, care se derulează în perioada 01.06.2022-31.05.2023. La întâlnirea de lucru au participat partenerii proiectului: HEMISFERA din  Slovacia-coordonatorul proiectului, LEAF  din Slovacia, IMPACT GAMES din  Slovacia, CRHACK LAB F4D din  Italia și Liceul Tehnologic din Sebeș, România.

Aspectele discutate în cele doua zile de lucru vizează produsele intelectuale dezvoltate în cadrul proiectului precum jocurile digitale didactice de biologie, geografie, istorie, metodologia aferenta fiecărui joc și platforma care va putea fi accesata gratuit pentru descărcarea jocurilor didactice. În programul activităților au fost incluse și vizite culturale, pentru a descoperi asemănările și deosebirile existente între popoarele slovac, italian și roman.

Din echipa de proiect din cadrul Liceului Tehnologic Sebeș au participat la activități doamna director Stanciu Adina Mixandra, doamna director adjunct Henegariu Camelia, profesor Campean Cristina coordonatorul activităților și informatician Gatea Maria.

Titlul proiectului:

SChOOL GAMES Digital Game based Approach to Education

sChool Games-prezentare

 

admin